Friday, July 22, 2011

18-22 Julai 2011

Bila seminggu tak online ini lah jadinya -------->

Isnin : Takde yang best jadi pon. Sebab aku tak berapa aktif sangat kat dalam kelas. Yelah orang Puasa, kena lah duduk diam-diam kan. Masa akaun, aku tension habis =.= Satu apa takpaham. Cikgu ajar rush gila. Aku salin je walaupun aku takpaham. Dekat rumah baru aku pahamkan. Ok alhamdulillah, paham jugak. Malam tgk Juvana episod akhir. Best gilaaa. Omjayyyyy Daim handsome gilaaaa time ending tu heeee :]

Selasa: Malu gila, pagi2 aku dah kena bom dengan cikgu. HAHA siapa suruh aku berangan kan. Berangan lagi, lepastu dah separuh cikgu explain kat depan, baru lah aku perasan yang cikgu tersalah bagi paper kat aku. Lepastu free ah kena marah dengan cikgu sbb tak ckp awal2. Haha time math pulak tu. Mmg ah kan cari pasal. Pastu petang balik lambat. Guhhh penat gila. Tapi penat pn, dapat ilmu. Ok lah tu. Chemistry punya pasal, penat2 pn kena tolak tepi. Nasib dah paham sikit.

Rabu: Masih puasa ganti. Tapi takdelah penat sgt. Yang best nya masa Chemistry buat experiment yg Electrolysis kebenda semua tu. Best jugak lah hihi habis biru hujung2 jari aku ni kena Sodium Chloride kot nama dia. HAHA aku pn lupa. Lepas tu masa balik dh mcm apa, longlai je masuk kereta. Boleh sampai tertidur pulak tu. Tak cukup tu, dalam rumah boleh sambung tidur lagi haha letih betul la tu -.-

Khamis : Tak pergi sekolah lagi -,- sakit lagi sakit lagi. Bila nak baik ni. -___- Tak cukup tidur sebab malam rabu tu sakit ku datang lagi tanpa diundang \ayat poyo/  Bila bangun nak pergi sekolah, sakit tak hilang lagi. Mak pun cakap takyah pergi, so skip lah sehari. Ni tak suka, kang kena cover balik topic yg tertinggal -.- Malam tu, call tasya, Cakap lama jugak. Sbb tak datang sehari, mcm2 cerita aku tertinggal. Haha. Yg paling best bila budak kelas aku kena tahan telinga bila Teacher yg ajar english aku ni mengamuk habis habisan. Bak kata diorang ni, teacher aku tu menjerit sekuat-kuatnya. HIHI selamat aku tak datang, boleh pekak sebulan ah camtu kan.

Jumaat:Takde apa yang best jadi pon. Biasa je semua. Cuma dekat tuition kena marah sikit bila masuk kelas. Haha mcm tak kenal pulak kan, kalau kelas physic aku tak lambat 15 minit tu, haha mmg bkn aku lah tu. Mana Sir tak marah kan haha xD

P/s : Ni curi-curi online HOHO abah aku tahu haha mati aku kene bebel sepanjang hari tanpa henti kang :p

lets take a spaceship to the stars because in the moon is where I've been all this time thinking of you

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: